poniedziałek, 12 września 2011

DOMINIKA KAMIŃSKA - "Mój brat dużo pali"


DOMINIKA KAMIŃSKA - "Mój brat dużo pali"
20 IX (wtorek) 16:00
Galeria "Hall" 
Zamojski Dom Kultury
ul. Partyzantów 13


Dominika Kamińska (ur.1985 r., Kraków) absolwentka Akademii Fotografii w Krakowie. Ukończyła filologię angielską na NNKJO TWP w Krakowie. Pochodzi z Mielca, obecnie mieszka w Manchesterze. Prowadzi bloga www.dominikakaminska.blogspot.com.

"Mój brat dużo pali". Fotografuję moją rodzinę. Dokumentuję nasze życie codzienne. 
Za pomocą fotografii i słów staram się opowiedzieć o moich rodzicach i braciach.
Projekt po raz pierwszy został pokazany na Miesiącu Fotografii w Krakowie 2010
 w ramach Showoff. Moim kuratorem był Kuba Dąbrowski.

Na Dominikę Kamińską nie jestem w stanie spojrzeć jak na fotografkę. Widzę w niej dziewczynę, która ma do opowiedzenia historię i ją po prostu opowiada za pomocą zdjęć. Fotografie są u niej środkiem, a nie celem. Nie zdziwiłbym się, gdyby za jakiś czas zainteresowała się jakąś inna formą wyrazu. Takie podejście nie zdarza się często.
Oglądając zdjęcia, na ogół je doceniam lub rozumiem, a w przypadku MóJ BRAT DUżO PALI najzwyczajniej w świecie się wzruszam. To dla mnie dużo cenniejsze uczucie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz