poniedziałek, 12 września 2011

Karolina Jonderko - Śląskie wesołe miasteczko



WYSTAWA KONKURSOWA
Karolina Jonderko - Śląskie wesołe miasteczko
19 IX (poniedziałek) 16:00
Galeria Młodych "Okrąglak"
Wyszyńskiego 28A

Urodzona w 1985r w Rydułtowach (woj. śląskie). Swoją przygodę z fotografią rozpoczęła w wieku 18 lat, gdy ojciec wręczył jej swojego starego, zasłużonego Zenita. Pragnąc pogłębić swoją wiedze w dziedzinie fotografii ukończyła Warszawską Szkołę Filmową, gdzie wyszkoliła swój warsztat w dziedzinie fotografii kreacyjnej.
Aktualnie Karolina jest studentką III roku fotografii na PWSFTViT w Łodzi.
Swoje prace wystawiała w Polsce i za granicą


Wprowadzenie:
 Śląskie Wesołe Miasteczko - jest największym tego typu obiektem w Polce i funkcjonuje już od ponad 40 lat. Rocznie to miejsce odwiedza ponad prawie 200 tysięcy ludzi.

 Gdy tylko przeszłam przez bramy Śląskiego Wesołego Miasteczka znów poczułam się jak małe dziecko. Od razu pobiegłam kupić lody i zabrałam się za zwiedzanie. Ostatni raz tu byłam jako 11 letnia dziewczynka, która kurczowo trzymała się reki mamy.
W mojej pamięci było to miejsce tętniące życiem, wypełnione radosnym krzykiem dzieciaków, zapachem gofrów i waty cukrowej.
Teraz jedyne co czułam błąkając się między karuzelami to nostalgia, samotność i pustka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz